Search:

Type: Posts; User: BeardoMSU

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 1.02 seconds.

  1. The progress of Ado can't be underscored. He has...

    The progress of Ado can't be underscored. He has learned to play D without fouling out (fingers crossed). Also, Lamar buying in has been huge. These boys are fun to watch. It feels nice to care...
  2. Hopefully we drive a bunch and get them into foul...

    Hopefully we drive a bunch and get them into foul trouble. We won't though, lol...
  3. Replies
    86
    Views
    16,707

    Yeah, that would be soooo sweet for Megan and the...

    Yeah, that would be soooo sweet for Megan and the kids....Jesus people.
  4. Thread: The Dispatch

    by BeardoMSU
    Replies
    56
    Views
    8,761

    https://static.stereogum.com/uploads/2013/06/sopra...

    https://static.stereogum.com/uploads/2013/06/sopranos.gif
  5. Replies
    66
    Views
    4,414

    I like him as AD, anyway. No way you can juggle...

    I like him as AD, anyway. No way you can juggle both of those jobs.
  6. Thread: The Dispatch

    by BeardoMSU
    Replies
    56
    Views
    8,761

    Yeah, good points. I guess I hadn't really put it...

    Yeah, good points. I guess I hadn't really put it all together, but you're right. Perspective is everything.
  7. Thread: The Dispatch

    by BeardoMSU
    Replies
    56
    Views
    8,761

    Holy shit...at a high school FCA meeting?

    Holy shit...at a high school FCA meeting?
  8. Thread: The Dispatch

    by BeardoMSU
    Replies
    56
    Views
    8,761

    https://media1.giphy.com/media/xT0GqfvuVpNqEf3z2w/...

    https://media1.giphy.com/media/xT0GqfvuVpNqEf3z2w/giphy.gif
  9. Replies
    11
    Views
    749

    Damn that's cold, lol. Yeah, she sucked.

    Damn that's cold, lol.

    Yeah, she sucked.
  10. Replies
    64
    Views
    1,436

    First time caller, long time listener. Love the...

    First time caller, long time listener. Love the show, btw.

    I've got a question...

    Is it possible to believe both that: 1) Tim is a great guy (with a great charity, who was an awesome college...
  11. Great post, dude. These gals are awesome.

    Great post, dude. These gals are awesome.
  12. Replies
    32
    Views
    2,832

    #RentFree

    #RentFree
  13. Replies
    248
    Views
    12,298

    He's at the game representing the ED melters with...

    He's at the game representing the ED melters with honor**


    https://www.youtube.com/watch?v=vOtrS7HkMHQ
  14. Tonight I'm going to do some Latin fusion. ...

    Tonight I'm going to do some Latin fusion.

    I'm gonna make arepas for the first time, which are basically Venezuelan corn cakes. And I'm going to stuff them with mashed black beans and Cuban style...
  15. Replies
    11
    Views
    1,374

    Any word on Holman?

    Just curious about his injury, and if anyone has heard anything.
  16. Replies
    46
    Views
    3,781

    Ah, dependent on if it benefits MSU or not. Case...

    Ah, dependent on if it benefits MSU or not. Case by case. I see.
  17. Replies
    46
    Views
    3,781

    So...are all the players that have transferred...

    So...are all the players that have transferred (in football, basketball, and baseball) to State over the years quitters too?
  18. Those 7 dimes from LP were great. That's 21...

    Those 7 dimes from LP were great. That's 21 assists in the last 3 games. Keep it up, Lamar!
  19. Lol, beat me to it.

    Lol, beat me to it.
  20. Not crazy about this Stans-Stall with so much...

    Not crazy about this Stans-Stall with so much time left...
  21. He'll help us recruit junior college transfers...

    He'll help us recruit junior college transfers and teach our players how to jack 3s*
  22. These refs are deep dicking the hell out of us.

    These refs are deep dicking the hell out of us.
  23. Lol, 7 is the board's eternal pessimist...in...

    Lol, 7 is the board's eternal pessimist...in fact, I'm pretty sure this is msstate7 in the flesh...

    https://media1.giphy.com/media/3o7btS8cQSNT8u1Ihq/giphy.gif
  24. Go to the Hattiesburg Hunt Club, get shit faced...

    Go to the Hattiesburg Hunt Club, get shit faced on bud light, throw up like weak bitches, then in the morning go home to their parents house in Vancleave to do their laundry and beg for money to...
  25. Replies
    285
    Views
    11,464

    Oh boy...

    Oh boy...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
Disclaimer: Elitedawgs is a privately owned and operated forum that is managed by alumni of Mississippi State University. This website is in no way affiliated with the Mississippi State University, The Southeastern Conference (SEC) or the National Collegiate Athletic Association (NCAA). The views and opinions expressed herein are strictly those of the post author and may not reflect the views of other members of this forum or elitedawgs.com. The interactive nature of the elitedawgs.com forums makes it impossible for elitedawgs.com to assume responsibility for any of the content posted at this site. Ideas, thoughts, suggestion, comments, opinions, advice and observations made by participants at elitedawgs.com are not endorsed by elitedawgs.com
Elitedawgs: A Mississippi State Fan Forum, Mississippi State Football, Mississippi State Basketball, Mississippi State Baseball, Mississippi State Athletics. Mississippi State message board.